Persbericht ‘De Jonge Multimedia’

Spoorlaan 38

3903 XB  Veenendaal

De Jonge Multimedia

De Jonge Multimedia producties te Veenendaal, is een audiovisueel bedrijf dat videoproducties verzorgt voor zowel de prosumer MKB als de industriele markt. Een productiebedrijf dat opereert vanuit Veenendaal en Zwijndrecht. De core business is beeldcommunicatie; of te wel het produceren van complete videoproducties op maat, waaronder bedrijfspresentaties of productieprocessen. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld:

de metaalindustrie, waarbij robots een steeds belangrijkere rol spelen in snelle 24 uurs processen.

Luc de Jonge producties is het creatieve deel waar de wens van de klant centraal staat. Via een scenario-script worden de hoofdlijnen bepaald en de basis gelegd voor een ( korte ) productielijn, waarbij organisatie, productieprocessen en eventueel logistiek in beeld worden gebracht. De trend is presenteren binnen ca 1-2 min .

Iedere productie is maatwerk. Effecten zoals voice-overteksten en kleurrijke grafische ontwerpen en productielijnen op hoog niveau; het is mogelijk.

De Jonge Multimedia adviseert en produceert “Beeldcommunicatie”. Hierin staan relatie en organisatie centraal, met als doel een videoproductie of commercial te realiseren en binnen ca 2 minuten te presenteren. Kort en krachtig, daar draait het om.

Een krachtige videobedrijfsfilm zegt meer dan vele foto’s

Deze beeldcommunicatie ziet Luc als een “Boodschap”, waarbij de klanten in korte tijd hun bedrijfsprofiel presenteren.

“We make pictures to sell your products.”

Videobedrijfsproducties

Aangezien ons grootste afzetgebied de industriele markt is, opereren wij zowel onder de naam De Jonge Multimedia, als Videobedrijfsproducties, in zowel een nationale als internationale markt. .

Dit is ontstaan door de belangrijke, alsook bijzonder prettige relatie met de H3 groep, waaronder JKG Knieriem, Naamplaa, GEPAL en Metalplus industrien vallen. Deze opereert zowel nationaal als internationaal. Met name JKG Knieriem heeft een uitgebreid afzetgebied, waaronder Zuid-Azie, Oost Europa, de Verenigde Staten, Afrika, het Midden Oosten. Hieruit ontstonden diverse producties, waaronder een Special voor Kuweit.

Eveneens zijn we samen met Molenaar betonindustrie, actief in het verwerken van diverse beton onderdelen, voor verwerking in diverse bruggen en tunnels, waaronder de Schelde tunnel, werkeiland Neeltje Jans en vele andere projecten.

Luc de Jonge heeft een netwerkteam en dat actief is op vele terreinen. Het richt zich op een breed scala van industriele branches. Een greep hieruit omvat de auto- en autoschadeherstelbranche, de horeca, de metaalindustrie, het exceptioneeltransport, de bouwwereld, de betonindurtie, technische installaties, recycling, bewegwijzering, orthopedisch schoeisel, spuiterijen, straal- en schoopeerbedrijven, hoveniers etc. Soms noem ik dit ook wel projectontwikkeling..

Het paradepaardje voor Luc de Jonge is nog altijd het project voor de grote bewegwijzeringsborden – zowel boven als langs de snelwegen – waarvan vele in geheel Nederland door het bedrijf Naamplaat zijn geplaatst. Samen met Naamplaat uit Zwijndrecht worden diverse processen van nieuwe borden in beeld gebracht, waarbij zowel transport als montage boven de vele wegen een belangrijke rol spelen. Veelal imposante producties.

Naast het feit dat het diverse faciliteiten biedt, vormt Zwijndrecht eveneens een mooie logistieke locatie voor West-Nederland.

Iedere videoproductie is boeiend door zijn maatwerk en altijd weer een uitdaging om er ook in moeilijke situaties weer een indrukwekkend resultaat te bereiken.

Bij De Jonge Multimedia wordt steeds vaker ontdekt dat vele bedrijven op zoek zijn naar vernieuwing via het internet. De populariteit van media zoals YouTube doet bedrijven beseffen hoe belangrijk een bedrijfsfilm kan zijn. Vindbaarheid en actualiteit speelt is voor doelgroepen een essentiele factor.

Integratie van bedrijfsfilms waarin organisatie en processen in juiste balans worden gepresenteerd, mogelijk in menu structuur, wordt steeds belangrijker. Met name op bedrijfsmeetings, evenementen, narrow casting etc. met als doel de commerciele activiteiten te vergroten.

Door het uitgebreide relatienetwerk, is Luc de Jonge landelijk actief. Voor meer informatie, zie onze website “De Jonge Multimedia” en “Videobedrijfsproducties”.

Naamplaat

Onze relatie is ontstaan in een koude nacht in November 2009. Tijdens een groot transport in opdracht van Vlastuin, werd het transport en de plaatsing van een bewegwijzeringsbord boven de A4 uitgevoerd. Het was een 15 meter lang bord, de grootste uit de serie, van vele door Naamplaat Bewegwijzering geproduceerde borden.
Tijdens deze voorbereidingen en montage ontmoette ik de heer Jacco Harinck, eigenaar en directeur van o.a Naamplaat Bewegwijzering. We waren geïnteresseerd in elkaars bedrijven en er ontstond een prettig gesprek, wat later de basis bleek voor een zeer prettige relatie.. Een leuke bijkomstigheid bleek dat wij beiden van Zeeuwse afkomst zijn.
Een imposant bord werd de basis voor een geweldig traject in de bewegwijzeringsindustrie.
Naamplaat Bewegwijzering, Knieriem en Gepal Fabrieken behoren inmiddels tot één van de grotere opdrachtgevers van De Jonge Multimedia.
Wij nemen u graag mee in onze visuele tour bij Naamplaat ( korte productielijn. )
Heeft u ideeen voor uw organisatie? Wij vertalen het in een visuele boodschap om ook uw commerciele activiteiten te vergoten.

Garagebedrijven, schadebedrijven en de transport sektor ,
Horeca en Hoveniersbranche
Processen in de metaal en staalindustrie: stralen en schoperen, coaten en lakken, zetten kanten cncn
snijden lassen kanten d.m.v. robot
elektrotechnische branche, bouw en isolatie techniek.
vrachtwagenbouw en diverse andere branches

In 2009 werd door Naamplaat Bewegwijzering ons grootste bord met imposante afmetingen op de A4 in de omgeving van Schiphol geplaatst.

Bekijk hier recente persberichten.

De Jonge Multimedia Spoorlaan 38
3903 XB Veenendaal 0318-635540